Tehetségfejlesztő tanár 5 félév alapképzési szakra épülő két tanári szakképzettség megszerzése (40+40 (másik szak)+40+30 kredit)
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
LMP_MI003G2 | A tanári tevékenység IKT alapjai | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
LMP_NV006G2 | A tanítás mestersége | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
LMP_NV007K2 | Iskolaszociológia | Kollokvium | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
LMP_NV008K2 | A tanítás-tanulás elmélete | Kollokvium | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
LMP_PS020K2 | A személyiség fejlődése | Kollokvium | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
LMP_PS032G3 | Nevelési-oktatási gyakorlat | Gyakorlati jegy | 3 | 3 | 1 | Kötelező | |
LMP_MI004K2 | Elektronikus tanulási környezet | Kollokvium | 10 | LMP_MI003G2 | 2 | 2 | Kötelező |
LMP_NV009G2 | Pedagógiai tervezés és értékelés | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV008K2, LMP_NV006G2 | 2 | 2 | Kötelező |
LMP_PS021K2 | Pedagógiai - szociálpszichológia | Kollokvium | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 2 | Kötelező |
LMP_PS024G2 | Szakmai önismeret | 3 fok. min. | 0 | 2 | 2 | Kötelező | |
LMP_NV010K2 | Iskolaszervezet, iskolafejlesztés | Kollokvium | 10 | LMP_NV008K2, LMP_NV006G2 | 2 | 3 | Kötelező |
LMP_PS022G2 | A tanulók megismerésének pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 3 | Kötelező |
LMP_PS023K2 | Személyiség- és egészségpszichológia | Kollokvium | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 4 | Kötelező |
LMP_PS033G30 | Összefüggő egyéni gyakorlat | Gyakorlati jegy | 0 | 30 | 5 | Kötelező | |
Szakdolgozat (Portfolió) | 0 | 5 | 5 | Kötelező | |||
Záróvizsga - tanári képesítő vizsga | 0 | 5 | Kötelező | ||||
LMP_NV011G2 | Tanárprofilok | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_NV012K2 | Kultúra és szocializáció | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_NV013G2 | Pedagógiai esetmegbeszélés | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV009G2 | 2 | 3 | Kötelezően választott |
LMP_NV014G2 | Multikulturális nevelés | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_NV015K2 | Reform- és alternatív pedagógia | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_NV016K2 | Iskolatörténet | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_NV017K2 | Az európai iskolázás összehasonlító története | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_PS031G2 | Együttnevelés | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
LMP_PS025G2 | Az egyéni bánásmód pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 4 | Kötelezően választott |
LMP_PS026K2 | Pályalélektan - pályaorientáció | Kollokvium | 10 | LMP_PS021K2 | 2 | 4 | Kötelezően választott |
LMP_PS027G2 | Önszabályozó tanulás pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS021K2 | 2 | 4 | Kötelezően választott |
LMP_AK003G2 | A szabadidő – szervezés különböző színterei és specifikációi | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV009G2 | 2 | 4 | Szabadon választható |
LMP_AK004K2 | Andragógiai alapismeretek az oktatási rendszerekben, a formális és az informális tanulásban | Kollokvium | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_KI013G2 | A magyarországi cigányok/romák története, kultúrája | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_MI005G2 | A pedagógiai kutatás kvantitatív módszerei | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_MK106K2 | Média az emberi élet háromharmadában | Kollokvium | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_NV018G2 | Pedagógiai innováció | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV009G2 | 2 | 4 | Szabadon választható |
LMP_NV019G2 | Pedagógiai képességfejlesztés | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_PS028G2 | Autogén tréning | 3 fok. min. | 0 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_PS029G2 | Tehetséggondozás - kreativitásfejlesztés | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS021K2 | 2 | 4 | Szabadon választható |
LMP_PS030G2 | Művészetpszichológia | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_SZ733K2 | Kisebbségi közösségek és többségi társadalom 1. Elméleti- és társadalomtörténeti alapok | Kollokvium | 0 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_SZ733K2 | Kisebbségi közösségek és többségi társadalom 2. Oktatás és kultúra | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható |
Módszertani tanegységek
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
LMP_TF200S0 | Zárószigorlat | Szigorlat | 0 | 0 | 4 | Kötelező |
Szabadon választható tárgyak
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
LMP_MI717G4 | Kutatásmódszertani gyakorlat | Gyakorlati jegy | 10 | 4 | 3 | Szabadon választható | |
LMP_NV720G2 | Projektpedagógia | Gyakorlati jegy | 12 | 2 | 3 | Szabadon választható | |
LMP_PS004K3 | Mentálhigiéné | Kollokvium | 8 | 3 | 3 | Szabadon választható | |
LMP_PS716G2 | Kommunikáció-konfliktuskezelés | Három-fokozatú minősítés | 0 | 2 | 3 | Szabadon választható | |
LMP_PS717G2 | Kooperatív technikák | Gyakorlati jegy | 12 | 2 | 3 | Szabadon választható | |
LMP_TF106K2 | Kreativitás, a kreativitásfejlesztés pedagógiai vonatkozásai | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Szabadon választható | |
LMP_MN102G3 | A társadalmi cselekvés pedagógiája | Gyakorlati jegy | 12 | 3 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_MN106K3 | Interkulturális nevelés Európában | Kollokvium | 12 | 3 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_PS706G2 | A művészet szerepe a nevelésben | Gyakorlati jegy | 12 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_PS723K2 | Személyiségfejlődési zavarok gyermek és ifjúkorban | Kollokvium | 8 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
LMP_PS726G2 | Tanulási nehézségek és fejlesztő eljárások | Gyakorlati jegy | 12 | 2 | 4 | Szabadon választható |
Szakképzési modul
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
LMP_TF197G1 | Iskolai tanítási gyakorlat 1. | Gyakorlati jegy | 0 | 1 | 3 | Kötelező | |
LMP_TF198G2 | Iskolat tanítási gyakorlat 2. | Gyakorlati jegy | 0 | 2 | 4 | Kötelező | |
LMP_TF199G3 | Iskolai tanítási gyakorlat | Gyakorlati jegy | 20 | 3 | 4 | Kötelező |
Törzsképzés
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
LMP_PS709G2 | Attitűdformálás | Három-fokozatú minősítés | 0 | 2 | 1 | Kötelező | |
LMP_TF101K3 | A tehetség elméleti és történeti aspektusai | Kollokvium | 10 | 3 | 1 | Kötelező | |
LMP_TF103K3 | A tehetséggondozás társadalmi alapjai | Kollokvium | 10 | 3 | 1 | Kötelező | |
LMP_TF102K2 | A tehetség fejlődéslélektani alapjai | Kollokvium | 10 | 2 | 2 | Kötelező | |
LMP_TF104K2 | A tehetséggondozás elmélete | Kollokvium | 10 | 2 | 2 | Kötelező | |
LMP_TF105G2 | Iskolai tanítás-tanulás pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 2 | Kötelező | |
LMP_TF110G2 | Tehetségfejlesztés a különböző tantárgyakban | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 2 | Kötelező | |
LMP_TF113G4 | Tehetségdiagnosztika | Gyakorlati jegy | 10 | 4 | 2 | Kötelező | |
LMP_TF114G4 | Tehetségfejlesztés módszertana | Gyakorlati jegy | 10 | 4 | 3 | Kötelező | |
LMP_PS725G2 | Tanácsadás nevelőknek, szülőknek | Gyakorlati jegy | 12 | 2 | 4 | Kötelező | |
LMP_TF107G3 | Tanácsadás módszertana | Gyakorlati jegy | 10 | 3 | 4 | Kötelező |