Magyarország és a Kárpát-medence tájföldrajza
Magyarország és a Kárpát-medence tájföldrajza
Magyarország és a Kárpát-medence regionális társadalomföldrajza
Magyarország terepgyakorlat
A globális népesedés humánökológiája
A tercier és kvaterner szektor földrajza
Európa tájainak földrajza
Európa a régiók kontinense
A légkör mint erőforrás és kockázat
A víz mint erőforrás és kockázat
Térinformatikai alkalmazások
Környezetminősítés és tájértékelés
Az mezőgazdaság és az ipar a globalizáció korában
Ázsia tájainak földrajza
Ázsia, a jövő kontinense
Tengerentúli földrészek természetföldrajza (Amerika, Afrika, Ausztrália)
Tengerentúli földrészek regionális társadalomföldrajza (Amerika, Afrika, Ausztrália)
Földrajztanítás a 21. században
Kompetencia alapú földrajztanítás – alkalmazható tudás
Korszerű mérés- és értékelés a földrajzoktatásban
Az IKT kompetencia alkalmazása az oktatásban
A GIS alkalmazása az oktatásban
A tudásbázisok alkalmazása a földrajztanításban
Földrajzi szemlélet és gondolkodtatás
Geomorfológia
Vulkanológia
Paleoökológia
Éghajlatváltozás, hatások, válaszadás
Szedimentológia
A természeti erőforrások gazdaságtana
Lokális terület- és településfejlesztés
Egészségföldrajz
A bűnözés földrajza
Vallás és etnikai földrajz
Paleontology (angol nyelven)
Mineralogy and Petrology (angol nyelven)
Műholdakról távérzékelt adatok feldolgozása és hasznosítása
Iskolai gyakorlat
Zárószigorlat
Földrajztanár
Levelező tagozat