Adategyeztető oklevél kiállításhoz kérvény
Utolsó módosítás: 2021. január 20.
Adategyeztető oklevél kiállításhoz kérvény
Tisztelt Végzős Hallgató!
Az oklevelek kiállításához elengedhetetlenül szükséges, hogy adategyeztetést végezzünk Önökkel, ezért kérem, hogy 2021. január 22-ig a Neptun rendszerben az Ügyintézés/Kérvények menüpontban töltse ki az Adategyeztető oklevél kiállításhoz kérvényt.
Amennyiben a fenti határidőig az adategyeztetés nem történik meg a hibás adatok miatt újragyártott oklevél költsége a hallgatót terheli.
Továbbá tájékoztatom, hogy a sikeres záróvizsgát tett hallgatóknak a neptun rendszeren keresztül nyilatkozniuk kell az oklevél átvétel módjáról (Ügyintézés/Kérvények/Nyilatkozat oklevél átvétel módjáról elektronikus kérvény benyújtásával).
Oklevelét az alábbi módokon veheti át:
- • személyesen a Tanulmányi és Oktatásszervezési Osztályon (B épület) vagy a campusok oktatási csoportjainál 2021. február 10-ét követően
- • postai szolgáltatás igénybevételével (utánvételes küldeményként)
A kérelem benyújtásának végső határideje: 2021. február 1.
Segítő közreműködésüket előre is köszönöm.
Varga Csilla
osztályvezető