Cím: H-3300 Eger, Eszterházy tér 1.; Postacím: 3301 Eger, Pf.: 43.; Tel.: +36 36 / 520 400

Adategyeztető oklevél kiállításhoz kérvény

Utolsó módosítás: 2021. január 20.

Adategyeztető oklevél kiállításhoz kérvény

Tisztelt Végzős Hallgató!

Az oklevelek kiállításához elengedhetetlenül szükséges, hogy adategyeztetést végezzünk Önökkel, ezért kérem, hogy 2021. január 22-ig a Neptun rendszerben az Ügyintézés/Kérvények menüpontban töltse ki az Adategyeztető oklevél kiállításhoz kérvényt.
Amennyiben a fenti határidőig az adategyeztetés nem történik meg a hibás adatok miatt újragyártott oklevél költsége a hallgatót terheli.

Továbbá tájékoztatom, hogy a sikeres záróvizsgát tett hallgatóknak a neptun rendszeren keresztül nyilatkozniuk kell az oklevél átvétel módjáról (Ügyintézés/Kérvények/Nyilatkozat oklevél átvétel módjáról elektronikus kérvény benyújtásával).
Oklevelét az alábbi módokon veheti át:

  • • személyesen a Tanulmányi és Oktatásszervezési Osztályon (B épület) vagy a campusok oktatási   csoportjainál 2021. február 10-ét követően

  • • postai szolgáltatás igénybevételével (utánvételes küldeményként)

A kérelem benyújtásának végső határideje: 2021. február 1.
Segítő közreműködésüket előre is köszönöm.

 

Varga Csilla
osztályvezető

 

 


< Vissza