A 16-18. századi nagyhatalmak felemelkedése és hanyatlása
A 20. századi Amerika
A földrajzi felfedezések és következményeik
A klasszikus gyarmatosítás kora
A középkori Európa kultúrája
A középkori magyar városfejlődés
A német kihívás a 20. századi Európában
A nemzeti (magyar) kultúra születése és 19. sz-i virágkora
A nyugat-európai demokráciák a 20. században
A szláv népek a középkorban
A társadalmi struktúra változásai a 20. sz.-i Magyarországon
Az egyetemes történelem fő kérdései a 19. században
Az iszlám és világa
Az ókori hadművészet
Egyház és kultúra a középkori Magyarországon
Az európai országok az érett középkor hajnalán
Fejedelmi tükrök - az erdélyi fejedelmek korabeli megítélése
Helytörténet
Integrációs törekvések Közép-Európában (1918-ig)
Kiváltságosok és kiváltság nélküliek a jogalkotásban
Kudarcok és sikerek a 20. századi magyar gazdaságban
Magyar középkori művelődéstörténet
Magyarország hadtörténete I. (1790-ig)
Magyarország hadtörténete II. (1992-ig)
Módszertan elmélet I.
Módszertan elmélet II.
Módszertan gyakorlat
Nemzetek-kisebbségek-etnikumok Európában a 19-20. században
Nemzeti jelképek, nemzeti ereklyék
Paleográfia, diplomatika, szfragisztika
Fejezetek az ókori mentalitás történetéből
Politikai irány- és rendszerváltás Mo-on 1944-1990
Prekolumbián népek vallási kultuszai
Reform-forradalom-kompromisszum a 19. sz. magyar tört.-ben
Reneszánsz kultúra
Latin I.
Latin II.
Záróvizsga latin nyelvből
A 16-18. századi nagyhatalmak felemelkedése és hanyatlása
A földrajzi felfedezések és következményeik
Egyház és kultúra a középkori Magyarországon
Magyar művelődéstörténet
Reform-forradalom-kompromisszum a 19. századi magyar történelemben
Iskolai gyakorlat
Zárószigorlat
Történelemtanár
Nappali tagozat