Matematikatanár 5 félév alapképzési szakra épülő két tanári szakképzettség megszerzése (40+40 (másik szak)+40+30 kredit)
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
NMP_MI003G2 | A tanári tevékenység IKT alapjai | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMP_NV006G2 | A tanítás mestersége | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMP_NV007K2 | Iskolaszociológia | Kollokvium | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMP_NV008K2 | A tanítás-tanulás elmélete | Kollokvium | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMP_PS020K2 | A személyiség fejlődése | Kollokvium | 10 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMP_PS032G3 | Nevelési-oktatási gyakorlat | Gyakorlati jegy | 3 | 3 | 1 | Kötelező | |
NMP_MI004K2 | Elektronikus tanulási környezet | Kollokvium | 10 | LMP_MI003G2 | 2 | 2 | Kötelező |
NMP_NV009G2 | Pedagógiai tervezés és értékelés | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV008K2, LMP_NV006G2 | 2 | 2 | Kötelező |
NMP_PS021K2 | Pedagógiai - szociálpszichológia | Kollokvium | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 2 | Kötelező |
NMP_PS024G2 | Szakmai önismeret | 3 fok. min. | 0 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMP_NV010K2 | Iskolaszervezet, iskolafejlesztés | Kollokvium | 10 | LMP_NV008K2, LMP_NV006G2 | 2 | 3 | Kötelező |
NMP_PS022G2 | A tanulók megismerésének pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 3 | Kötelező |
NMP_PS023K2 | Személyiség- és egészségpszichológia | Kollokvium | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 4 | Kötelező |
NMP_PS033G30 | Összefüggő egyéni gyakorlat | Gyakorlati jegy | 0 | 30 | 5 | Kötelező | |
Szakdolgozat (Portfolió) | 0 | 5 | 5 | Kötelező | |||
Záróvizsga - tanári képesítő vizsga | 0 | 5 | Kötelező | ||||
NMP_NV011G2 | Tanárprofilok | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_NV012K2 | Kultúra és szocializáció | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_NV013G2 | Pedagógiai esetmegbeszélés | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV009G2 | 2 | 3 | Kötelezően választott |
NMP_NV014G2 | Multikulturális nevelés | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_NV015K2 | Reform- és alternatív pedagógia | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_NV016K2 | Iskolatörténet | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_NV017K2 | Az európai iskolázás összehasonlító története | Kollokvium | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_PS025G2 | Az egyéni bánásmód pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS020G2 | 2 | 3 | Kötelezően választott |
NMP_PS031G2 | Együttnevelés | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMP_PS026K2 | Pályalélektan - pályaorientáció | Kollokvium | 10 | LMP_PS021K2 | 2 | 4 | Kötelezően választott |
NMP_PS027G2 | Önszabályozó tanulás pszichológiája | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS021K2 | 2 | 4 | Kötelezően választott |
NMP_AK003G2 | A szabadidő – szervezés különböző színterei és specifikációi | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV009G2 | 2 | 4 | Szabadon választható |
NMP_AK004K2 | Andragógiai alapismeretek az oktatási rendszerekben, a formális és az informális tanulásban | Kollokvium | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_KI013G2 | A magyarországi cigányok/romák története, kultúrája | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_MI005G2 | A pedagógiai kutatás kvantitatív módszerei | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_MK106K2 | Média az emberi élet háromharmadában | Kollokvium | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_NV018G2 | Pedagógiai innováció | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_NV009G2 | 2 | 4 | Szabadon választható |
NMP_NV019G2 | Pedagógiai képességfejlesztés | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_PS028G2 | Autogén tréning | 3 fok. min. | 0 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_PS029G2 | Tehetséggondozás - kreativitásfejlesztés | Gyakorlati jegy | 10 | LMP_PS021K2 | 2 | 4 | Szabadon választható |
NMP_PS030G2 | Művészetpszichológia | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_SZ733K2 | Kisebbségi közösségek és többségi társadalom 1. Elméleti- és társadalomtörténeti alapok | Kollokvium | 0 | 2 | 4 | Szabadon választható | |
NMP_SZ733K2 | Kisebbségi közösségek és többségi társadalom 2. Oktatás és kultúra | Gyakorlati jegy | 10 | 2 | 4 | Szabadon választható |
Differenciált szakmai ismeretek
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
NMT_MT104G2 | A technológia és a multimédia felhasználása a matematika tanításában (elemi matematikai, módszertani | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT120K2 | Matematikai statisztika | Kollokvium | 2 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT121G2 | Matematikai statisztika | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT123K2 | Matematikatörténet problémákon keresztül (elemi matematikai, módszertani szempontból) | Kollokvium | 2 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT199G3 | Iskolai tanítási gyakorlat | Gyakorlati jegy | 0 | 3 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT111K2 | Fejezetek a számelméletből | Kollokvium | 2 | 2 | 3 | Kötelező | |
NMT_MT124K2 | Mérték és integrálelmélet | Kollokvium | 2 | 2 | 3 | Kötelező | |
NMT_MT127K2 | Topológia és differenciálgeometria | Kollokvium | 2 | 2 | 3 | Kötelező | |
NMT_MT128G2 | Topológia és differenciálgeometria | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 3 | Kötelező | |
NMT_MT101K3 | A kriptográfia alapjai | Kollokvium | 2 | 2 | 4 | Kötelező | |
NMT_MT112K2 | Fejezetek az algebrából | Kollokvium | 2 | 2 | 4 | Kötelező | |
NMT_MT118K2 | Komplex függvénytan | Kollokvium | 2 | 2 | 4 | Kötelező | |
NMT_MT200S0 | Zárószigorlat | Szigorlat | 0 | 0 | 4 | Kötelező | |
NMT_MT136G2 | Geometriák és modelljeik | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 2 | Kötelezően választott | |
NMT_MT137K2 | Geometriák és modelljeik | Gyakorlati jegy | 0 | 2 | 2 | Kötelezően választott | |
NMT_MT109K2 | Differenciálegyenletek, parciális differenciálegyenletek | Kollokvium | 2 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMT_MT110G2 | Differenciálegyenletek, parciális differenciálegyenletek | Kollokvium | 0 | 2 | 3 | Kötelezően választott | |
NMT_MT133K2 | Bevezetés a sztochasztikus folyamatok elméletébe | Gyakorlati jegy | 0 | 2 | 4 | Kötelezően választott | |
NMT_MT134G2 | Bevezetés a sztochasztikus folyamatok elméletébe | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 4 | Kötelezően választott | |
NMT_MT135K3 | Gráfelmélet és algoritmusok | Kollokvium | 2 | 2 | 4 | Kötelezően választott |
Törzsképzés
A tanegység | Köv. | Heti tanóra |
Előfeltétel | Kredit | Ajánlott félév |
Típus | |
kódja | neve | ||||||
NMT_MT103K2 | A matematika tanításának ped.-i és pszich.-i vonatkozásai | Kollokvium | 2 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMT_MT117G2 | Kompetencia alapú matematikaoktatás | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMT_MT125K2 | Rendszerszemlélet a matematika tanításában | Kollokvium | 2 | 2 | 1 | Kötelező | |
NMT_MT126G1 | Rendszerszemlélet a matematika tanításában | Gyakorlati jegy | 2 | 1 | 1 | Kötelező | |
NMT_MT119G2 | Korrekt matematika az iskolában | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT122G2 | Versenyfeladatok | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 2 | Kötelező | |
NMT_MT116G2 | Indoklás és bizonyítás | Gyakorlati jegy | 2 | 2 | 4 | Kötelező |
Megjegyzések:
40 kredit azoknak akik matematika - X(BTKs) szakirányról jönnek