A
tanegység
|
Köv.
|
Heti
tanóra
|
előfeltétel
|
Kredit
|
Ajánlott
félév
|
kódja
|
neve
|
NBP_PD106G3
|
A neveléstudomány értelmezései
|
Gy
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBP_PD167K3
|
Pedagógiai gondolkodók
|
K
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBT_BL733K3
|
Bevezetés a kulturális antropológiába
|
K
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBP_PD121K3
|
Az oktatási intézmények világa
|
K
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBP_NV794K3
|
Iskola és érték
|
K
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBP_PD113G4
|
A társadalompedagógia alapjai
|
GY
|
2
|
|
4
|
1.
|
NBP_PD105K3
|
A nevelés lokális rendszerei
|
K
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBG_KM703G3
|
A kommunikáció elmélete és gyakorlata
|
GY
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBP_PD110K3
|
A pszichológia fő területei
|
|
K
|
2
|
|
3
|
1.
|
NBB_FL008K2
|
Filozófiatörténet
|
K
|
2
|
|
2
|
1.
|
|
Alapozó képzés összesen:
|
|
|
|
30 kr.
|
|
|
II. Törzsképzés
|
|
|
1. Kötelező tárgyak
|
|
|
a. Általános szakterületi ismeretek
|
|
A
tanegység
|
Köv.
|
Heti
tanóra
|
előfeltétel
|
Kredit
|
Ajánlott
félév
|
kódja
|
neve
|
NBP_PD104K2
|
A nevelés kezdetei és európai klasszikusai
|
K
|
2
|
NBP_PD106G3
és
NBP_PD167K3
|
2
|
2.
|
NBP_NV877K4
|
Tanítás és megismerés
|
K
|
2
|
|
4
|
2.
|
NBP_PD103G2
|
A magyar nevelés történetének forrásai
|
GY
|
2
|
NBP_PD106G3
|
2
|
2.
|
NBP_PD146K2
|
Klasszikus neveléstanok iskolakoncepciók
|
K
|
2
|
NBP_PD106G3
|
2
|
2.
|
NBP_PD115G2
|
Alternatív pedagógiák
|
GY
|
2
|
NBP_PD146K2
|
2
|
3.
|
NBP_PS772K4
|
Fejlődéslélektan
|
K
|
2
|
NBP_PD110K3
|
4
|
2.
|
NBP_PD127K3
|
Bevezetés a pedagógiai pszichológiába
|
K
|
2
|
NBP_PD110K3
|
3
|
2.
|
NBP_PD100K3
|
A gyermekkor szociológiája
|
K
|
2
|
|
3
|
2.
|
NBP_PD123G4
|
Az oktatáskutatás módszerei
|
GY
|
2
|
|
4
|
2.
|
NBP_PD118G2
|
Az iskola előtti fejlesztés intézményei,
programjai
|
GY
|
2
|
|
2
|
2.
|
NBP_PD179G2
|
Tanulási színterek
|
GY
|
2
|
|
2
|
2.
|
|
|
|
|
Összesen:
|
30 kr.
|
|
NBP_PD183K4
|
XX. századi reformok és hagyományok
|
K
|
2
|
NBP_PD104K2
|
4
|
3.
|
NBP_PD178K2
|
Tanulási modellek, tanítási stratégiák
|
K
|
2
|
NBP_NV877K4
|
2
|
3.
|
NBP_NV826K4
|
Modern nevelésfilozófiák
|
K
|
2
|
NBP_PD146K2
|
4
|
3.
|
NBP_NV843K4
|
Oktatási rendszerek, gazdaság és társadalom
|
K
|
2
|
|
4
|
3.
|
NBP_PD119G3
|
Az iskolai tanítás-tanulás pszichológiája
|
GY
|
2
|
NBP_NV877K4
|
3
|
3.
|
NBP_PD152G4
|
Kutatásmódszertani gyakorlatok
|
GY
|
2
|
NBP_PD123G4
|
4
|
3.
|
NBP_PD120G3
|
Az iskolarendszerű oktatás szociológiája
|
GY
|
2
|
NBP_PD100K3
|
3
|
3.
|
NBP_PD171G4
|
Sajátos nevelési igényű gyermekek nevelése
|
GY
|
2
|
NBP_PS772K4
és
NBP_PD127K3
|
4
|
3.
|
NBP_PD168G2
|
Pedagógiai képességek fejlesztése
|
GY
|
2
|
|
2
|
3.
|
|
|
|
|
Összesen:
|
30 kr.
|
|
NBP_PD164G4
|
Összehasonlító iskolakutatások
|
GY
|
2
|
|
4
|
4.
|
NBP_PD132K2
|
Euroharmonizáció
|
K
|
2
|
|
2
|
4.
|
NBP_PD133K3
|
Felnőttképzés és társadalom
|
K
|
2
|
|
3
|
4.
|
NBP_PD101G4
|
A gyermekvédelmi ellátások pedagógiai színterei
|
GY
|
2
|
NBP_PD100K3
|
4
|
4.
|
NBP_PD111G2
|
A szabadidő pedagógiai terepei
|
GY
|
2
|
|
2
|
4.
|
NBP_PD149K3
|
Környezeti nevelés
|
K
|
2
|
|
3
|
4.
|
NBP_SZ787K4
|
Gyermek-és ifjúságvédelem
|
K
|
2
|
|
4
|
4.
|
NBP_PD139G4
|
Idegen nyelvű szakszövegek olvasása
|
GY
|
2
|
|
4
|
4.
|
NBP_PD174G4
|
Szakdolgozati szeminárium
|
GY
|
2
|
|
4
|
4.
|
|
|
|
|
Összesen:
|
30 kr.
|
|
|
Szakdolgozat
|
|
|
|
10
|
|
|
Törzsképzés összesen
|
|
|
|
90 kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|