A tanegység
|
tef.
|
előfeltétele
|
Köt
(elező) vagy vál(asztható)
|
Tanóra
|
egyéni
munkaóra
|
összes
munkaóra
|
kredit
|
kódja
|
neve
|
Kötelezően oktatott tanulmányterület témakörei
(180 óra)
|
SZK-100-3
|
Szakmai készségfejlesztés
|
Gy
|
-
|
Köt
|
10
|
80
|
90
|
3
|
SZK-111-6
|
Nevelési-oktatási intézmények közigazgatási és
gazdálkodási ismeretei
|
K
|
-
|
Köt
|
20
|
160
|
180
|
6
|
SZK-120-6
|
Közoktatási intézmények hatékonyságának mérése,
értékelése
|
Gy
|
-
|
Köt
|
20
|
160
|
180
|
6
|
SZK-131-6
|
Intézményvezetési ismeretek és fejlesztések
|
K
|
-
|
Köt
|
40
|
140
|
180
|
6
|
SZK-140-6
|
Szervezetfejlesztő tréning
|
Gy
|
|
Köt
|
10
|
170
|
180
|
6
|
SZK-151-6
|
Pedagógus az iskolai szervezetben
|
K
|
|
Köt
|
40
|
140
|
180
|
6
|
SZK-160-7
|
Differenciált bánásmód
|
Gy
|
|
Köt
|
20
|
190
|
210
|
7
|
SZK-171-6
|
Integráció és szegregáció szervezeti kérdései
|
K
|
|
Köt
|
20
|
160
|
180
|
6
|
SZK-189-5
|
Komplex szigorlat
|
Sz
|
100-191
|
Köt
|
-
|
150
|
150
|
5
|
Szakképzettséghez kapcsolódó ismeretek
megújítása (180 óra
|
TTS-301-8
|
Tanügyigazgatási ismeretek
|
K
|
-
|
Köt
|
30
|
210
|
240
|
8
|
TTS-310-7
|
Vezetési ismeretek, szervezetfejlesztés
|
Gy
|
-
|
Köt
|
15
|
195
|
210
|
7
|
TTS-320-7
|
Mérési, értékelési módszerek a pedagógiában
|
Gy
|
-
|
Köt
|
30
|
180
|
210
|
7
|
TTS-331-7
|
Minőségbiztosítás, intézményi értékelés
|
K
|
-
|
Köt
|
15
|
195
|
210
|
7
|
TTS-340-7
|
Szakértői ismeretek és technikák
|
Gy
|
-
|
Köt
|
30
|
180
|
210
|
7
|
TTS-351-9
|
Taneszköz- és tankönyvelméleti ismeretek és
tankönyvkutatás
|
K
|
-
|
Köt
|
30
|
240
|
270
|
9
|
TTS-360-9
|
Tankönyvjóváhagyás, taneszköz és
tankönyvelemzés, érékelés
|
Gy
|
-
|
Köt
|
30
|
240
|
270
|
9
|
TTS-900-15
|
Szakdolgozat
|
Sz
|
-
|
Köt
|
-
|
450
|
450
|
15
|
Összesen:
|
|
|
|
360
|
3240
|
3600
|
120
|