A tanegység |
tef. |
előfeltétele |
Köt
(elező) vagy vál(asztható) |
Tanóra |
egyéni
munkaóra |
összes
munkaóra |
kredit |
kódja |
neve |
Informatikai és számítógépes ismeretek,
matematikai és kutatás-módszertani alapok (72 óra) |
PER-101-3 |
Informatikai alapismeretek |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-110-3 |
Ügyviteli alkalmazások |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-120-3 |
Adatbázis-kezelés |
Gy |
- |
Köt |
8 |
82 |
90 |
3 |
PER-130-3 |
Táblázatkezelés |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-140-3 |
Számítógépes hálózatok |
Gy |
- |
Köt |
8 |
82 |
90 |
3 |
PER-150-3 |
Matematikai logika |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-160-3 |
Matematikai statisztika |
Gy |
- |
Köt |
8 |
82 |
90 |
3 |
PER-171-3 |
Adatelemzés matematikai alapjai |
K |
- |
Köt |
8 |
82 |
90 |
3 |
Pszichológiai ismeretek (36 óra) |
PER-181-3 |
Pedagógiai pszichológia alapjai |
K |
- |
Köt |
9 |
81 |
90 |
3 |
PER-191-3 |
Személyiség fejlődése |
K |
- |
Köt |
9 |
81 |
90 |
3 |
PER-201-3 |
Pedagógiai folyamatok tervezése |
K |
- |
Köt |
9 |
81 |
90 |
3 |
PER-211-3 |
Speciális nevelés és oktatás |
K |
- |
Köt |
9 |
81 |
90 |
3 |
Oktatás-rendszertani ismeretek (80 óra)
|
PER-301-3 |
A közoktatás és szakképzés szabályozása |
K |
- |
Köt |
20 |
70 |
90 |
3 |
PER-311-4 |
Nevelési-oktatási intézmények közigazgatási ismeretei |
K |
- |
Köt |
20 |
100 |
120 |
4 |
PER-321-3 |
Intézményvezetési- és fejlesztési ismeretek |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-330-3 |
Oktatásszervezési ismeretek és oktatástervezés |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-341-3 |
Innovációs folyamatok a közoktatásban |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-351-3 |
Pedagógiai- és nevelési programok |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-369-5 |
I. Komplex szigorlat
(Informatikai-Pszichológiai-Oktatásrendszertan) |
Sz |
101-351 |
Köt |
- |
150 |
150 |
5 |
Értékeléselmélet (60 óra) |
PER-361-4 |
Értékeléselmélet |
K |
- |
Köt |
20 |
100 |
120 |
4 |
PER-370-3 |
Mérési, értékelési módszerek a pedagógiában |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-381-3 |
Értékelés és minőség |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-391-3 |
A vizsgáztatás lélektana |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-401-3 |
Az oktatás vizsgarendszere |
K |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
Tesztelmélet (70 óra) |
PER-411-4 |
Klasszikus- és modern tesztelméletek |
K |
- |
Köt |
20 |
100 |
120 |
4 |
PER-420-3 |
Tesztszerkesztés elmélete és gyakorlata |
Gy |
- |
Köt |
20 |
70 |
90 |
3 |
PER-430-3 |
Mérés és tesztelés |
Gy |
- |
Köt |
20 |
70 |
90 |
3 |
PER-440-3 |
Tesztfeldolgozó programok |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
PER-459-5 |
II. Komplex szigorlat
(Értékeléselmélet-Tesztelmélet) |
Sz |
369-5;
361-440 |
Köt |
- |
150 |
150 |
5 |
Kötelezően választható és szabadon választható
témakörök (32 óra) |
PER-600-3 |
Egyénileg végzett érékelő-eszköz készítő |
Gy |
- |
Köt |
12 |
78 |
90 |
3 |
PER-610-3 |
Tesztfejlesztő munka |
Gy |
- |
Köt |
12 |
78 |
90 |
3 |
PER-460-5 |
Záródolgozati konzultáció |
Gy |
- |
Köt |
8 |
142 |
150 |
5 |
PER-900-15 |
Záródolgozat |
- |
459-5 |
Köt |
- |
450 |
450 |
15 |
Összesen: |
- |
- |
- |
350 |
3250 |
3600 |
120 |