A tanegység |
Köv. |
Tanóra |
előfeltétel |
Kredit |
Ajánlott félév |
kódja |
neve |
LBP_PD106G3
|
A
neveléstudomány értelmezései
|
Gy |
10 |
|
3 |
1. |
LBP_PD167K3
|
Pedagógiai
gondolkodók
|
K
|
10 |
|
3
|
1.
|
LBT_BL733K3
|
Bevezetés
a kulturális antropológiába
|
K |
10 |
|
3 |
1. |
LBP_PD121K3
|
Az
oktatási intézmények világa
|
K |
10 |
|
3 |
1. |
LBP_NV794K3
|
Iskola
és érték
|
K |
10 |
|
3 |
1. |
LBP_PD113G4
|
A
társadalompedagógia alapjai
|
GY |
10 |
|
4 |
1. |
LBP_PD105K3
|
A
nevelés lokális rendszerei
|
K |
10 |
|
3 |
1. |
LBG_KM703G3
|
A
kommunikáció elmélete és gyakorlata
|
GY |
10 |
|
3 |
1. |
LBP_PD110K3
|
A
pszichológia fő területei |
|
K |
10 |
|
3 |
1. |
LBB_FL008K2
|
Filozófiatörténet |
K |
10 |
|
2 |
1. |
|
Alapozó
képzés összesen: |
|
|
|
30 kr. |
|
|
II.
Törzsképzés
|
|
1.
Kötelezőt tárgyak
a.
Általános szakterületi ismeretek
|
A tanegység |
Köv. |
Tanóra |
előfeltétel |
Kredit |
Ajánlott félév |
kódja |
neve |
LBP_PD104K2 |
A
nevelés kezdetei és európai klasszikusai |
K |
10 |
LBP_PD106G3
és
LBP_PD167K3 |
2 |
2. |
LBP_NV877K4
|
Tanítás
és megismerés
|
K |
10 |
|
4 |
2. |
LBP_PD103G2
|
A
magyar nevelés történetének forrásai |
GY |
10 |
LBP_PD106G3
|
2 |
2. |
LBP_PD146K2
|
Klasszikus
neveléstanok iskolakoncepciók |
K |
10 |
LBP_PD106G3
|
2 |
2. |
LBP_PD115G2 |
Alternatív
pedagógiák |
GY |
10 |
LBP_PD146K2
|
2 |
3. |
LBP_PS772K4
|
Fejlődéslélektan
|
K |
10 |
LBP_PD110K3
|
4 |
2. |
LBP_PD127K3
|
Bevezetés
a pedagógiai pszichológiába |
K |
10 |
LBP_PD110K3
|
3 |
2. |
LBP_PD100K3
|
A
gyermekkor szociológiája
|
K |
10 |
|
3 |
2. |
LBP_PD123G4 |
Az
oktatáskutatás módszerei |
GY |
10 |
|
4 |
2. |
LBP_PD118G2
|
Az
iskola előtti fejlesztés intézményei, programjai |
GY |
10 |
|
2 |
2. |
LBP_PD179G2 |
Tanulási
színterek |
GY |
10 |
|
2 |
2. |
|
|
|
|
Összesen: |
30 kr. |
|
LBP_PD183K4
|
XX.
századi reformok és hagyományok |
K |
10 |
LBP_PD104K2
|
4 |
3. |
LBP_PD178K2
|
Tanulási
modellek, tanítási stratégiák
|
K |
10 |
LBP_NV877K4
|
2 |
3. |
LBP_NV826K4
|
Modern
nevelésfilozófiák
|
K |
10 |
LBP_PD146K2
|
4 |
3. |
LBP_NV843K4
|
Oktatási
rendszerek, gazdaság és társadalom
|
K |
10 |
|
4 |
3. |
LBP_PD119G3
|
Az
iskolai tanítás-tanulás pszichológiája
|
GY |
10 |
LBP_NV877K4
|
3 |
3. |
LBP_PD152G4
|
Kutatásmódszertani
gyakorlatok
|
GY |
10 |
LBP_PD123G4
|
4 |
3. |
LBP_PD120G3
|
Az
iskolarendszerű oktatás szociológiája
|
GY |
10 |
LBP_PD100K3
|
3 |
3. |
LBP_PD171G4
|
Sajátos
nevelési igényű gyermekek nevelése
|
GY |
10 |
LBP_PS772K4
és
LBP_PD127K3 |
4 |
3. |
LBP_PD168G2
|
Pedagógiai
képességek fejlesztése
|
GY |
10 |
|
2 |
3. |
|
|
|
|
Összesen: |
30 kr. |
|
LBP_PD164G4
|
Összehasonlító
iskolakutatások
|
GY |
10 |
|
4 |
4. |
LBP_PD132K2
|
Euroharmonizáció
|
K |
10 |
|
2 |
4. |
LBP_PD133K3
|
Felnőttképzés
és társadalom
|
K |
10 |
|
3 |
4. |
LBP_PD101G4
|
A
gyermekvédelmi ellátások pedagógiai színterei
|
GY |
10 |
LBP_PD100K3
|
4 |
4. |
LBP_PD111G2
|
A
szabadidő pedagógiai terepei
|
GY |
10 |
|
2 |
4. |
LBP_PD149K3 |
Környezeti
nevelés |
K |
10 |
|
3 |
4. |
LBP_SZ787K4
|
Gyermek-és
ifjúságvédelem
|
K |
10 |
|
4 |
4. |
LBP_PD139G4
|
Idegen
nyelvű szakszövegek olvasása |
GY |
10 |
|
4 |
4. |
LBP_PD174G4
|
Szakdolgozati
szeminárium
|
GY |
10 |
|
4 |
4. |
|
|
|
|
Összesen: |
30 kr. |
|
|
Szakdolgozat
|
|
|
|
10 |
|
|
Törzsképzés
összesen |
|
|
|
90 kr. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|