A tanegység |
tef. |
előfeltétele |
Köt
(elező) vagy vál(asztható) |
Tanóra |
egyéni
munkaóra |
összes
munkaóra |
kredit |
kódja |
neve |
Kötelezően oktatott tanulmányterület témakörei
(180 óra) |
SZK-100-3 |
Szakmai
készségfejlesztés |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
SZK-111-6 |
Nevelési-oktatási
intézmények közigazgatási és gazdálkodási ismeretei |
K |
- |
Köt |
20 |
160 |
180 |
6 |
SZK-120-6 |
Közoktatási
intézmények hatékonyságának mérése, értékelése |
Gy |
- |
Köt |
20 |
160 |
180 |
6 |
SZK-131-6 |
Intézményvezetési
ismeretek és fejlesztések |
K |
- |
Köt |
40 |
140 |
180 |
6 |
SZK-140-6 |
Szervezetfejlesztő
tréning |
Gy |
|
Köt |
10 |
170 |
180 |
6 |
SZK-151-6 |
Pedagógus
az iskolai szervezetben |
K |
|
Köt |
40 |
140 |
180 |
6 |
SZK-160-7 |
Differenciált
bánásmód |
Gy |
|
Köt |
20 |
190 |
210 |
7 |
SZK-171-6 |
Integráció
és szegregáció szervezeti kérdései |
K |
|
Köt |
20 |
160 |
180 |
6 |
SZK-189-5 |
Komplex
szigorlat |
Sz |
100-191 |
Köt |
- |
150 |
150 |
5 |
Szakképzettséghez kapcsolódó ismeretek
megújítása (180 óra) |
MES-301-8 |
Tanügyigazgatási ismeretek |
K |
- |
Köt |
30 |
210 |
240 |
8 |
MES-310-7 |
Vezetési ismeretek, szervezetfejlesztés |
Gy |
- |
Köt |
15 |
195 |
210 |
7 |
MES-320-7 |
Mérési, értékelési módszerek a pedagógiában |
Gy |
- |
Köt |
30 |
180 |
210 |
7 |
MES-331-7 |
Minőségbiztosítás, intézményi értékelés |
K |
- |
Köt |
15 |
195 |
210 |
7 |
MES-340-7 |
Szakértői ismeretek és technikák |
Gy |
- |
Köt |
30 |
180 |
210 |
7 |
MES-351-9 |
Méréselmélet, kutatásmetodika |
K |
- |
Köt |
30 |
240 |
270 |
9 |
MES-361-9 |
Értékelés, tudásszintmérés |
K |
- |
Köt |
30 |
240 |
270 |
9 |
MES-900-15 |
Szakdolgozat |
- |
- |
Köt |
- |
450 |
450 |
15 |
|
Összesen |
|
|
|
360 |
3240 |
3600 |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|