A tanegység |
tef. |
előfeltétele |
Köt
(elező) vagy vál(asztható) |
Tanóra |
egyéni
munkaóra |
összes
munkaóra |
kredit |
kódja |
neve |
SZK-100-3 |
Szakmai
készségfejlesztés |
Gy |
- |
Köt |
10 |
80 |
90 |
3 |
SZK-111-6 |
Nevelési-oktatási
intézmények közigazgatási és gazdálkodási ismeretei |
K |
- |
Köt |
20 |
160 |
180 |
6 |
SZK-120-6 |
Közoktatási
intézmények hatékonyságának mérése, értékelése |
Gy |
- |
Köt |
20 |
160 |
180 |
6 |
SZK-131-6 |
Intézményvezetési
ismeretek és fejlesztések |
K |
- |
Köt |
40 |
140 |
180 |
6 |
SZK-140-6 |
Szervezetfejlesztő
tréning |
Gy |
|
Köt |
10 |
170 |
180 |
6 |
SZK-151-6 |
Pedagógus
az iskolai szervezetben |
K |
|
Köt |
40 |
140 |
180 |
6 |
SZK-160-7 |
Differenciált
bánásmód |
Gy |
|
Köt |
20 |
190 |
210 |
7 |
SZK-171-6 |
Integráció
és szegregáció szervezeti kérdései |
K |
|
Köt |
20 |
160 |
180 |
6 |
SZK-189-5 |
Komplex
szigorlat |
Sz |
100-189 |
Köt |
- |
150 |
150 |
5 |
SZF-300-4 |
Együttműködési
technikák |
Gy |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-311-5 |
Tanulói
megismerési módszerek |
K |
Köt |
20 |
130 |
150 |
5 |
SZF-320-4 |
Korszerű
tanulásszervezés I. |
Gy |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-330-4 |
Korszerű
tanulásszervezés II. |
Gy |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-340-4 |
Kommunikációs
technológiák-tananyagfejlesztés |
Gy |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-351-4 |
Tanulói
mérés-értékelés |
K |
Köt |
20 |
100 |
120 |
4 |
SZF-361-5 |
Pályaorientáció
– Munkaerőpiaci ismeretek |
K |
Köt |
20 |
130 |
150 |
5 |
SZF-370-4 |
Egyéni
bánásmód pszichológiája |
Gy |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-381-4 |
Multikultúrális
nevelés |
K |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-390-4 |
Pedagógiai
esetmegbeszélések |
Gy |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-401-4 |
Mentálhigiéné-ifjúságvédelem |
K |
Köt |
10 |
110 |
120 |
4 |
SZF-411-4 |
Szakképzési
rendszerek I. |
K |
Köt |
20 |
100 |
120 |
4 |
SZF-421-4 |
Szakképzési
rendszerek II. |
K |
Köt |
20 |
100 |
120 |
4 |
SZF-439-15 |
Szakdolgozat |
Sz |
Köt |
- |
450 |
450 |
15 |
Összesen: |
|
|
|
360 |
3240 |
3600 |
120 |