A tanegység
|
tef.
|
előfeltétele
|
Köt
(elező) vagy vál(asztható)
|
Tanóra
|
egyéni
munkaóra
|
összes
munkaóra
|
kredit
|
kódja
|
neve
|
Kötelezően oktatott tanulmányterület témakörei
(180 óra)
|
SZK-100-3
|
Szakmai
készségfejlesztés
|
Gy
|
-
|
Köt
|
10
|
80
|
90
|
3
|
SZK-111-6
|
Nevelési-oktatási
intézmények közigazgatási és gazdálkodási ismeretei
|
K
|
-
|
Köt
|
20
|
160
|
180
|
6
|
SZK-120-6
|
Közoktatási
intézmények hatékonyságának mérése, értékelése
|
Gy
|
-
|
Köt
|
20
|
160
|
180
|
6
|
SZK-131-6
|
Intézményvezetési
ismeretek és fejlesztések
|
K
|
-
|
Köt
|
40
|
140
|
180
|
6
|
SZK-140-6
|
Szervezetfejlesztő
tréning
|
Gy
|
|
Köt
|
10
|
170
|
180
|
6
|
SZK-151-6
|
Pedagógus
az iskolai szervezetben
|
K
|
|
Köt
|
40
|
140
|
180
|
6
|
SZK-160-7
|
Differenciált
bánásmód
|
Gy
|
|
Köt
|
20
|
190
|
210
|
7
|
SZK-171-6
|
Integráció
és szegregáció szervezeti kérdései
|
K
|
|
Köt
|
20
|
160
|
180
|
6
|
SZK-189-5
|
Komplex
szigorlat
|
Sz
|
100-191
|
Köt
|
-
|
150
|
150
|
5
|
Az eredeti szakképzettséghez kapcsolódó
ismeretek megújítása (180 óra)
|
ETS-301-9
|
Az erkölcsi nevelés filozófiai alapjai
|
K
|
-
|
Köt
|
45
|
225
|
270
|
9
|
ETS-310-9
|
Az alapvető etikai értékek, tanári hivatás és
etika
|
Gy
|
-
|
Köt
|
30
|
240
|
270
|
9
|
ETS-321-9
|
Vallás és erkölcs
|
K
|
-
|
Köt
|
30
|
240
|
270
|
9
|
ETS-331-9
|
Az emberiség globális-ökológiai problémái
etikai nézőpontból
|
K
|
-
|
Köt
|
30
|
240
|
270
|
9
|
ETS-340-9
|
Az erkölcsi nevelés lehetőségei az iskolában
(pl. a művészetek és más műveltségi területek oktatásában), módszertani
ismeretek
|
Gy
|
-
|
Köt
|
30
|
240
|
270
|
9
|
ETS-350-9
|
Programfejlesztés, új oktatási eljárások
|
K
|
-
|
Köt
|
15
|
255
|
270
|
9
|
ETS-900-15
|
Szakdolgozat
|
Sz
|
-
|
Köt
|
-
|
450
|
450
|
15
|
|
Összesen
|
|
|
|
360
|
3240
|
3600
|
120
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|